środa, 4 sierpnia 2010

Sales,sales, sales.







earrings- vintage
watch- second hand, vintage
blouse- second hand
jacket- cropp
trousers- top secret
platforms- allegro.pl
 clutch- second hand
chain- vintage

Wyprzedażowych zdobyczy ciąg dalszy!

‘’Sindbadki’’ w bliżej nieokreślonym dla mnie kolorze są jednymi z najwygodniejszych i ciekawie wyglądających spodni. Szukałam tej części garderoby w wersji ‘’z materiału’’ i znalazłam. Ogromnie cieszy mnie fakt, ze pasują zarówno do wysokich obcasów, jak również trampek.
Zegarek- stary, szwajcarskiej produkcji, w ‘’firmowym pudełeczku’’, w którym znajdowały się informacyjne dokumenty o tymze przedmiocie ;p- dostałam od pana w second handzie za DARMO przy okazji zakupów. Dlatego moi drodzy, nie podpadajcie sprzedawcom, a zawsze wyciągniecie z tego jakieś korzyści :D

1 komentarz:

  1. :-).Faktycznie sindbady są czymś idealnym;aczkolwiek dla faceta alternatywą "butową" mogą być tylko buty sportowe/tenisówki/sandały.Skoro je lubisz i długo szukałaś może warto było pomyśleć o ich uszyciu na miarę? ;-).

    OdpowiedzUsuń