sobota, 21 sierpnia 2010

Suit is my lover.






suit- stadivarius
black blouse- pepco
belt- s
econd hand
bag- f&f
wedges- graceland
earrings- h&m
ring-  stadivarius
bracelets- no name


Zostało nam tylko 10 dni wakacji. Dla mnie 1 września oznacza nową szkołę- liceum, wieczny brak czasu i przyzwyczajanie się do jazdy autobusem ;p Tak, już nie mogę się doczekać tych wspaniałych chwil ;p

Polecam wszystkim z okolic Ostrowca nowo otwarty outlet na Al. Jana Pawła II. Świetna obsługa, ciekawe ''ubraniowe'' okazy i naprawdę przyzwoite ceny.

Właśnie stamtąd pochodzi ten kombinezon,który zakupiłam za zawrotną cenę 40 zł. Zdecydowanie mogę powiedzieć, że stał się moim faworytem wśród letnich ubrań! Nawet mimo tego Szukałam go od dawna, kiedy już straciłam wszelką nadzieję … nabyłam go przypadkiem przechodząc obok nowego sklepu ;p Krój, materiał, a przede wszystkim kolor – wszystko to dla mnie jest fenomenalne.
Już teraz wiem, co na siebie włożę, gdy dopadnie mnie stylizacyjny leń ;p

Outlet zakodowałam w swojej głowie jako wart uwagi. Ostatnio po raz kolejny wkroczyłam tam i skutkiem tego było przytarganie do domu kwiatowych legginsów oraz kolczyków w odcieniach beżu.

17 komentarzy:

  1. wygladasz rewelacyjnie, a kombinezon jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, ja jestem z okolic Ostrowca. Fajnie wiedzieć o takim sklepie.
    Poza tym, bardzo ładna torba. Ostatnio jestem zauroczona turkusem. A co do 1 września- tak, coś wiem o nowej szkole, ale.. mam do niej 3 minuty drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cenna rada na temat outletu. ;)
    Nie bylam jeszcze. Chętnie zajrzę, sprawdzę ...
    Zwłaszcza, że kombinezon jest bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  4. IDZIESZ DO LICEUM?! Dałabym sobie rękę uciąć, że jesteś ode mnie trochę starsza!

    Zestaw boski!

    OdpowiedzUsuń
  5. kombinezon jest wprost genialny! :) ja tez ostatnio ukochalam sobie outlety


    www.nevermindsir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kombinezon jest szałowy! świetnie Ci w nim.

    ps.w życiu nie powiedziałabym że masz tyle lat! ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę uwierzyć, że idziesz dopiero do liceum! O.O wyglądasz na ponad 20 lat. Potraktuj to jako komplement ;) jesteś bardzo ładna i masz seksowny styl, stąd moje wrarzenia ;) Ja na szczęscie 1 września mam już za sobą :D :D teraz czeka mnie praca hehehe ;D

    świetny kombinezon! świetny blog! dodaję do obserwowownych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robi wrażenie! genialny kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a może pracujesz w liceum a nie uczysz się :-) w końcu ja też idę do szkoly od wrzesnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądam ''dojrzale''- fakt ;p ale od września zaczynam 1 klasęliceum ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze podziwiam twój styl ! Jest niesamowity. Apropo second-handów w Ostrowcu. Mogłabys polecić jakiś inny niż na Jana Pawła ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygladasz bardzo dojrzale :)) w zyciu nie powiedzialabym, ze liceum ! juz studia.. :)
    Swietnie wygladasz w takim razie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kombi! Całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. you have great style girl!!
    nice blog, take also a look at mine and maybe we could be blogfriends :)?

    OdpowiedzUsuń
  15. REWELACYJNIE!!!Bardzo dobry blog.podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze też myślałam ze jesteś starsza :) jesteś bardzo ładna a w tym kombinezonie wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń