poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Comfy casual.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





blouse,vest- second- hand
bag- reserved
cat earrings- centro
skinny pants- Bershka

sneakers- ibuciki.pl



***

Wspólnie ze sklepem internetowym  ibuciki.pl przygotowaliśmy dla Was konkurs, w którym można wygrać dowolną parę butów z ich strony! :) Aby wziąć udział  przejdźcie do TEGO POSTA :)

***

Sneakersy  ''potworki'' na dobre mnie uwiodły ;) Wspominałam, że oprócz czerwonych sprawię sobie jeszcze czarne i tak tez się stało :) Sklep ibuciki.pl znów spełónił moje oczekiwania w 100%!:) Buty sa bardz wygodne, lekkie, pasują do wielu rzeczy w mojej szafie, ale co najważniejsze- świetna jakość za jeszcze lepszą cenę^^ Polecam serdecznie :)

Zestaw jak w tytule- prosty i wygodny. Ostatnimi czasy cały świat wali mi się na głowę w bardzo szybkim tempie. Wybaczcie mój spadek formy.
Wyjeżdżam do Krakowa na parę dni podładować akumulatory. Polecacie jakieś ciekawe miejsca?? ;)


***



Posted by Picasa

39 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz:) śliczna z ciebie dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprostu pięknie, nic dodać, ani ująć.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie ;)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No pięknie Ślicznotko :> !!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne ;) podoba mi się ;)

    zapraszam:
    http://modoos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. może to nietypowy komplement, ale bardzo podobają mi się twoje brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś taaaka ładna!! Fajne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę bucików i kamizelki ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Normalnie Cię uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. i nie wiem, jak to się stało, że do tej pory nie obserwowałam - przeoczenie, które właśnie naprawiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcę taka kamizelkę! Szukam już od dłuższego czasu w SH ;(
    Świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  12. MEGA !!! :) buty są świetne już sobie takie zamówiłam, tylko w innym kolorze:) a stylizacja super , torba jest boska i połączenie! :)
    pozdrawiam serdecznie

    http://www.hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są śliczne i zastanawiam się nad ich kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wyglądasz;))

    themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. buty super;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;) do wygrania dowolna para butów;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zestaw to jedna WIELKA R E W E L A C J A! Podoba mi się absolutnie wszystko, nawet Twoje buty, na które przywykłaś mówić 'potworki' :D Najbardziej jednak urzekła mnie bluzka, bo kocham asymetryczne długości, kamizelka oraz torebka! <333
    Jestem bardzo ciekawa, co z Twoimi włosami? Jak się uporałaś z tym 'problemem'?
    Przykro mi, że na chwilę obecną przechodzisz przez różne zawirowania i borykasz się z różnymi problemami, ale trzymam kciuki, żebyś jak najszybciej wróciła na prostą. Zobaczysz, wszystko będzie dobrze! ;* Zastanawiam się, jakie miejsca mogłabym Ci polecić w Krakowie. To miasto jest moim drugim domem. Masz jakieś konkretne upodobania? W razie czego pisz na maila! ;)
    Trzymaj się cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna, przemyślana stylizacja :) mam pytanie : czy rozmiarówka tych butów nie jest w żaden sposób zaniżona ? :) z góry dziękuję za odpowiedź :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Absolutnie cudny set!!! BUTY <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę koniecznie zrobić sobie taką kamizelkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę kolczyków:)
    Mia

    OdpowiedzUsuń
  21. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    OdpowiedzUsuń
  22. też się skusiłaś na te buty? do mnie nie przemawiają...

    OdpowiedzUsuń
  23. super ten zestaw wygląda i mimo ze ja nie byłam przekonana do tych butów to u Ciebie wyglądają one całkiem całkiem;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. jesteś zdecydowanie jedną z najciekawszych blogerek. Jestem u Ciebie dopiero 2 raz, a znowu strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. marzą mi się te buty. czy często ci mówią że wyglądasz na starszą ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy to ma coś wspólnego z formułą bloga...?:D

      Usuń
    2. a czy mając pytanie nie potrafisz na nie odpowiedzieć? tylko odpowiadasz pytaniem :D HAHAH
      no nie da się ukryć wyglądasz na jakieś 5 lat więcej :)

      Usuń
    3. A czy jest gdzieś informacja, że na każde bezsensowne pytanie muszę odpowiadać ?;p ja takowej nie widzę ;p


      Usuń