środa, 29 lutego 2012

PastelLOVE














  neon sunglasses, earrings- no name
jacket- h&m
mint chiffon shirt- second- hand
jeans- f&f
mint clogs- fleq
bag- atmosphere
bow, ring- diva









Niezmiernie mnie cieszy fakt, że nadchodzący sezon obfituje w tak różnorodne trendy. Lubię różnorodność, więc wiosna i lato zapowiadają się bardzo przyjemnie :)Na pierwszy rzut idą pastele, kolory które bardzo, bardzo rzadko pojawiaja sie na moim blogu. Jestem jednak pewna, ze teraz będzie zdarzało się to znacznie częściej :)


na dokładkę macie efekt mojej nudy- prezentacje  nowych neonowych okularów o kocim kształcie oraz przedziwnego zestawu min :D




Obiecałam Wam kolejna porcję kosmetykow. Z racji tego, że  w tym poście 1sze skrzpce graja koralowe usta, zaprezentuje szminki.
Mimo, że kocham  mocno podkreslone oczy to uwielbiam malowac usta w  soczystych kolorach :D to świetny sposób na szybki makijaż :) i czuję sie wtedy bardzo kobieco.
Wszystkie te prezentowane przeze mnie mją podobne cechy: sa trwałe, mają intensywne kolory i nie wysuszają ust. Moim absolutnym numerem są szminki Max Factor z serii Colour Elixir. Mają fantastyczna kolorystykę i zbawienny wpływ na usta :) Jeśli chcecie bym opisała dokładniej wszystkie szminki prezentowane w poście to piszcie na ten temat w komentarzach



Od lewej:MF Colour Elixir, Maybelline Color Sensational, L'oreal Glam Shine Cream, Pierre Rene Hydra Elegance, Joko Wet Lips, Revlon Colorburst, Astor Rouge Couture, Rimmel Lasting Finish.


***
Zapraszam Was na moje aukcje Allegro

35 komentarzy:

  1. Ale cudowne okulary !! :) zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do h&m

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam nadzieję,że pastele będą częściej pojawiać się na twoim blogu. Bardzo ci pasują ;) Koszula, marynarka- cudo. Do tego świetny pokój ! ;) Ale kolekcja szminek ;O Poproszę o recenzję Maybelline Color Sensational. Jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowicie masz zadbane brwi - może zrobisz post o ich pielęgnacji. Widzę, że są idealnie wyregulowane./..

    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie.
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten makijaz mi sie najbardzeij na tobie podoba:) Przesliczna jest ta kokarda na wlosach!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bardzo Twój makijaż i koszulka- cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ach jaka kreska na oku piękna! i kształt brwi nieziemski! po prostu piękną masz buzie :)
    fantastyczne zestawienie mięty i różu! a buty cud miód -bardzo oryginalny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory dobierasz perfekcyjnie! Cudowne te okulary ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie kolorki :> Ślicznie !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam!I pastele i Ciebie Ślicznoto!:):* Świetny secik,okularki wymiatają!:]

    OdpowiedzUsuń
  10. świeetne polączenie kolorów, szczególnie z okularami! świetnie wyglądasz ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz super! wszystko mi się podoba! zwłaszcza makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale czaad! To pierwsze zdjęcie mega fajne i pozytywne, czy Ty schudłaś czy mi się zdaje???
    Ściski

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietnie wygladasz laska :)prawdziwy powiew wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, jak mnie tu dawno nie było! ;-) Przez szkołę nie mam czasu na takie przyjemności, jak przeglądanie i czytywanie Twojego bloga, ale już to nadrabiam! ;***
    Baaardzo podoba mi się ten outfit, jest taki kolorowy, wiosenny, napawa optymizmem. Cudowny kolor żakietu! <3 Kiedyś wyrzekałam się różowego, ale ostatnimi czasy bardzo mi się podoba. Jest taki delikatny, bardzo dziewczęcy. Bluzeczka też świetna, cudownie wpasowuje się w trendy, które będą obowiązywać wiosną ;) Wspaniała kokarda, kolczyki, okulary... wszystko, jak zwykle zresztą! <333
    Brakuje mi naszych e-maili, ale wiem, że nie masz czasu ;( Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super Ci w pastelowych kolorkach:D Piękne włoski i świetny obraz z marilyn:)
    Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  16. love your sunglasses and these are very sweet pictures! Come by and let's follow each other!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory i śliczny makijaż. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie wyglądają te kolory razem, a Ty masz niezwykle fotogeniczną twarz, idealnie regularne rysy.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna z Ciebie dziewczyna.

    zapraszam do mnie, dodaję do obserwowanych bo bardzo ciekawy blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kolorystyka. :))
    Kokarda we włosach... CUDNA !

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam się w Twoich okularach!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Baaaardzo przyjemny zestaw:) Powiało wiosną... A okulary totalnie kojarzą mi się z latem i z teledyskiem "Loca" czy "Loca People"...ciągle był grany w ostatnie wakacje;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny zestaw- cudowne kolorki:) i jakie świetne buty!<3

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie piękne kolory! i ktoś ma bardzo fajnie zrobiony pokój... :>>>

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny zestaw:) i piękne włosy!
    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Te pastele zawróciły mi w głowie, a Ty kochana świetnie w nich wyglądasz! POzdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Można wiedzieć gdzie i za ile kupiłaś ten obraz Monroe?;)

    OdpowiedzUsuń