piątek, 17 lutego 2012

Part of me.
















T- shirt- New Look %
shoes, skirt- Bershka %
belt- second- hand




W tym roku wyprzedaże okazały się dla mnie bardzo łaskawe. Moja garderoba chyba nigdy nie przeżyła takiej rewolucji :) Od dawna marzyłam o asymetrycznej spódnicy- mgiełce, wiec kiedy zobaczyłam tą granatowa piękność, nie mogłam sie nacieszyć. Moja radość sięgnęła zenitu, gdy zobaczyłam cene ;p wynosiła ona prawie 1/3 ceny spódnicy z Zary, która była droższą bliźniaczką mojej.
Od dawna tez marzyłam o szpilkach ze spiczastym nokiem. Tutaj również pomogła mi Bershka. Są idealnie wyprofilowane i maja cudowny kolor, który będzie świetnie podkreślał opaleniznę latem :)


Już w następnym poście zaprezentuję Wam moje ulubione kosmetyki :) Moje nawyki ''makijażowe''  podczas ostatniego miesiąca uległy wielu zmianom, więc niektóre z moich odpowiedzi na Wasze pytania dotyczące kosmetyków będą nieaktualne, ale mam nadzieję, że następny post wszystko naprawi :)


 Igo, bardzo Ci dziękuję za wszystkie cenne rady i wskazówki! ;*

42 komentarze:

  1. Piękna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy to Ty masz boskie! A buty mega pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, spódnica zapiera dech w piersiach!
    świetna stylizacja! obserwujemy!

    www.lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna spódnica !:D
    Ja bym zmieniła buty w tym zestawie, ale zostawiła buty ale inne rajstopy ;D
    masz super figure:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, wszystko bym Ci zabrała :) A jaka śliczna miętowa podeszwa w butach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie pomalowane oczy i w ogóle wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana jak Ty zeszczuplałaś....wow ....napisz mi jak to zrobiłaś,jesteś na diecie???
    wyglądasz perfekcyjnie,spódniczka i buty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, jak Ty wychudłaś!!!! :)
      Normalnie skóra i kości, tak wysmuklałaś! :) Zdradz na jakiej diecie jesteś!
      Wyglądasz super! Zestaw taki na luzie, ale też z nutą elegancji, przez spódniczkę, extra :)

      Usuń
  8. A ja chciałam tą spodnice z Zary tylko wlasnie ceni mnie zniechecila troche ; / zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam Ci http://www.formspring.me możesz tutaj założyć konto i wtedy lepiej będzie ci odpowiadać na pytania zawiązane z modą itp Zaletą będzie to, że będą zgromadzone w jednym miejscu i nam czytelnikom twojego bloga pozwoli to na lepszy kontakt z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbia Twoje włosy, świetny makijaż, lubię takie bluzki.. ale spódnica, pobiła wszystko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ♥ You :D Najpiękniejsza blogerka !! A ciuszki rewelacja !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzeć na Ciebie to prawdziwa przyjemność!Jesteś przepiękna!
    Świetny secik,a spódnicy zazdroszczę!:):*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze ciekawe czy dorwe ta spodnice w Bershce! Piekna! Czekam na notke z trickami makijazowymi:) juz od dawien dawana liczylam ze taka napiszesz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna jest ta spódnica, szukałam jej w pobliskich bershkach ale niestety nigdzie nie było

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna spódniczka i świetny pasek! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna spódniczka, bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo Wam dziękuję!:) ja też uwielbiam tą spódnicę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj,
    wiem, że o swych ulubionych kosmetykach napiszesz w kolejnym poście, ale mogłabyś napisać mi cóż to za cudo masz na ustach? :D zakochałam się w tych kolorkach tego błyszczyku/ szminki/ itp. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej... Marzy mi się taka spódnica która z przodu jest krótsza a z tyłu dłuższa. Twoja jest CUDNA ! :))
    Świetne połączenie !

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy: pewnie, że mogę ;p szminka Inglot nr 263 oraz błyszczyk Bourjois Effety 3d Les Nudes w kolorze 33 Brun Poetic :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I znowu wyjdzie, że Ci słodzę, albo, o zgrozo, podlizuję się, ale nie mogę się powstrzymać ;D Straaasznie podoba mi się Twoja stylizacja. Marzę, żeby dorwać gdzieś taką spódnicę. Jest wprost idealna! <3 No i jeszcze coś, co kocham najbardziej, czyli pasek przepasany w talii. Nic więcej nie jest mi potrzebne do szczęścia! ;D
    Czy mi się wydaje, czy masz wyprostowane włosy? :) Chyba najbardziej lubię Cię w takim wydaniu, Twoje włosy wydają się wtedy takie mocne i zdrowe! Mam dokładnie to samo... Moje włosy nie są naturalnie proste, a lekko falowane, ale dopiero po wyprostowaniu odżywają i jakoś się prezentują ;D
    Nie mogłabym wspomnieć o Twoim makijażu... Genialnie podkreśliłaś oko - cuuudowny kolor! <3
    Ależ nie masz za co dziękować... tak naprawdę w niczym Ci nie pomogłam :) Nie potrafię tego wytłumaczyć, ale uwielbiam Cię, mimo że Cię tak naprawdę nie znam! ;D Oglądam Twojego bloga z ogromną przyjemnością.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wygladasz, bardzo mi się podoba Twoj blog! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz. Rewelacyjny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowna ta spodnica :))))

    OdpowiedzUsuń
  25. BARDZO DZIĘKUJĘ!^^
    nie sądziłam, że ten zestaw tak się spodoba;)

    OdpowiedzUsuń
  26. śledzę Twój profil juz od pewnego czasu;) i musze przyznać, że to co robisz wychodzi Ci niesamowicie;) zawsze przyglądam się skórze Twojej twarzy i chciałabym zapytać jakich kosmetyków do pielęgnacji uzywasz? tonik? peeling? maseczki? z góry dzięki za odpowiedz!xd

    OdpowiedzUsuń
  27. anonimowy:bardzo bardzo dziękuję,ciesze sie jak mysz do sera, ze tutaj Ci się podoba :)mam cerę tłustą, przez kilka ładnych lat zmagałam się z trądzikiem, wiec miło mi,że pytasz :)to oznacza że skóra wygląda teraz w miarę dobrze :D jestem kosmetykoholiczką, zarównow makijażu, jak i w pielegnacji. Bardzo długo zajęłoby mi wypisywanie czego uzywam. Może zrobię o tym osobny post?:) będzie przejrzyściej:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłoby super;) myślę, że skoro sa ferie zawitasz tutaj częściej;)

      Usuń
    2. postaram się, obiecuję, że jutro pojawi sie nowy post ^^pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Spódnica jest boska! I bardzo dobrze wygląda całość z tymi szpilkami :) nic bym nie zmieniła! :)) Pozdrawiam gorąco!

    dzastalandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja. A ten makijaż powalający- na co dzień w takim chodzisz? Skoro tak świetnie łączysz style to może spróbowałabyś sił w konkursie który znalazłam niedawno, a sama nie wiem jak się do niego zabrać. Powodzenia
    http://www.fotoatrakcja.pl/czytelnia/jestem-eko-----jestem-trendy/

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniała spódnica jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny zestaw!wszystko zarówno osobno jak i razem w moim stylu :)zwróciłam uwagę na paznokcie,piękny kolor!mogłabyś napisać jakiej firmy i numerek?z góry dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń