sobota, 25 czerwca 2011

Streets of gold.














 


pics by Aldona ;*



 dress- Tk Maxx
bag- h&m
shoes- no name
bracelets,sunglasses- vintage
earrings,ring- diva


Przedstawiam maxi dress, dzięki której pekam z dumy :) cena w radomskim Tk Maxx’ie zwaliła mnie z nóg,gdyz wynosiła po przecenie 46 zł! niczym Strus pędziwiatr pobiegłam do przymierzalni, a gdy okazała się dobra z jeszcze wieksza szybkościa poleciałam do kasy :p
Uwielbiam jej wzór,układający się w nieregularne kolorowe pasy, troche w ‘’indiańskim’’stylu :)
Proszę wybaczyc głupie miy, ale przez moja pania fotograf nie mogłam zachowac powagi :D

20 komentarzy:

  1. Troszkę się tutaj zmieniło czy wydaje mi się? :) Przede wszystkim - świetna czcionka.

    Co do outfitu... Sukienka jest naprawdę rewelacyjna! Ma cudowny wzór, ale i krój, bo podkreśla Twoje kształty! ;) Mogę wiedzieć, ile masz wzrostu? ;>
    Biżuteria, buty, torba! <3 Uwielbiam wszystkie torebki, które mają frędzle i plecionki.
    Ogólnie jestem bardzo, bardzo na tak! :) Nie zamierzam po raz kolejny rozwodzić się na temat Twoich genialnych kształtów, co zrobiłam już pod poprzednim postem, ale... naprawdę mnie inspirujesz! Cieszę się, że nadeszły wakacje, bo dodajesz notki z dużo większą częstotliwością.
    Gorrrąco pozdrawiam! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. ach te radomskie wyprzedaże:D ja też tam poszalałam, choć w tk maxx jeszcze nigdy mi nic w oko nie wpadło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna jest ta sukienka,ja właśnie szukam takiej maxi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne bucisze!

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra sukieneczka! Podoba mi się bardzo :)

    http://www.madame-mirage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. anonimowy: dziekuje bardzo po raz kolejny :) a wzrost to nieduzo ponad 1,70 m :p pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. love your fringe bag, and your dress feel like boho style...
    nice style , so gorgeous...
    i will follow you, hope you'll follow back...

    with love, xoxo
    http://unbrandedstuffme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Cię Czarnulooooo ! ;**********************************

    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. GENIALNIE wyglądasz!!! sukienka na tobie prezentuje się po prostu cudownie!!! Ach i te dodatki :))) <3

    P.S. W koturnach kroczy się dobrze, choć wysokośc jeszcze do przyzwyczajenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo serdecznie zapraszam na aukcję :

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1687739149

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobieto!! Seks przeciekł mi przez ekran laptopa jak oglądałam Twoje fotki :P a te stylizacje ... od razu dałam ctrl+d

    OdpowiedzUsuń