niedziela, 12 czerwca 2011

Little red dress.














 dress- second- hand
bracelet, watch- no name
platforms- DeeZee



Czerwony jest moim nr 1 odkąd tylko nauczyłam się rozróżniać kolory. Dlatego też szalenie ucieszyłam się z zakupu tej sukienki. Jej kolejnym atutem była cena wynosząca 13 zł.  Uwiódł mnie jednak nie tylko ten kolor, ale miedziane nity połączone z pudełkowym krojem sukienki :)
Buty mieszkają w mojej szafie od ponad dwóch miesięcy,ale do tej pory nie miałam okazji ich jeszcze pokazać. Nie muszę ich właściwie przedstawiać, one same ‘’mówią za siebie ‘’ ;Pnie śa najwygodniejszymi platformami świata, ale jak ich nie kochać ?:p


Kilka dni temu otrzymałam paczkę od firmy Nivea z tym oto antyperspirantem. Jako, ze jestem maniaczką wszelkich kosmetycznych nowości, z ochota przystąpiłam do testowania .  To mój 1-szy produkt tego typu tej firmy i muszę przyznać, ze jestem bardzo mile zaskoczona. Ma niesamowity zapach, a przede wszystkim zgodnie z obietnica producenta nie barwi ani białych, ani czarnych ubrań :)
Za kilka dni napisze czy to cudeńko nadal się tak dobrze sprawdza :)

20 komentarzy:

  1. Świetna sukienka i genialne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka śliczna, w czerwonym wyglądasz obłędnie! A Twój makijaż to jak dla mnie mistrzostwo! Wszystko idealnie ze sobą gra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie ty wynajdujesz takie perełki :) sukienka jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz fenomenalnie! Uwielbiam Twoje dłuuugie włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka rewelacja! Ja w tym tygodniu w SH kupiłam sukienkę Giny Tricot! Niedługo ja pokażę, ale oszalałam z radości gry ją wyszperałam :)
    Koturny mnie nie przekonują... Widziałam je już u Lumpeksoholiczki i nie wyglądają na wygodne, choć wydaje mi się, że obcas w słupek nadciąga już do nas ;)
    Całość na plus. Jesteś urzekającą młodą osóbką :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka :) do twarzy Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś cuuudowna, wręcz do schrupania! :D
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ wyglądasz... cudowne włosy, oczy i buty....

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci bardzo:**** Jestem urzeczona Twoją osobą! Za każdym razem wyglądasz przepięknie - a na włosy i makijaż aż nie ma słów <3 A te buciki które tu masz są CUDOWNE :))
    Jesteś piękna! :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę do twarzy Ci w różowym ;D. Zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for your comment!
    Very nice dress! =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci w tej sukience!! Buty są rewelacyjne!! Oj zaglądnę tu częściej ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sukienka i buty też:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz w tej sukience :)
    A.

    OdpowiedzUsuń