środa, 2 września 2015

Something borrowed
















skirt- from my mother's closet
top, earrings- H&M
belt- second- hand
shoes, bag- Zara
watch, ring- Parfois



Mam tutaj na sobie coś, co było jednym z najbardziej znienawidzonych przeze mnie elementów w garderobie mojej rodzicielki. Denimowa spódnica ''w kolano''zawsze wzbudzała we mnie dość negatywne uczucia (pomimo mojej wielkiej miłości do dżinsu) i zarzekałam się, że NIGDY jej nie założę!

Coż... minęło kilka lat i trochę starsza ja zajrzała do maminej szafy, aby ową spódnicę sobie przywłaszczyć. Wniosek? Nigdy nie mów nigdy i zaglądaj częściej do szafy swej mamy.


10 komentarzy:

  1. Sandałki rewelacyjne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spódnica!:))
    Mega stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódnica super, sandałki też mi się podobają, bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  5. super denimowa spódnica, sandałki też <3

    OdpowiedzUsuń
  6. masz idealną figurę do takich topów ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne okulary! :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie!
    Uwielbiam takie spódnice.
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń