środa, 11 czerwca 2014

You&Me










pics.: Fotokoloryt

crop top, necklace- Primark
skirt- Reserved
rings, sunnies- H&M
sneakers- Nike Air Max
clutch- Pull&Bear



Nie będę zaczynała kolejnego wpisu od tłumaczeń i usprawiedliwień, przerwa była mi potrzebna, tak po prostu :) Moje życie przeszło totalną rewolucję, więc teraz wracam- z nową siłą i uśmiechem na twarzy :) 
Mam nadzieję że jeszcze nie spisaliście mnie na straty i nadal będziecie ze mną :D

Życzę Wam udanej reszty tygodnia, w szczególności wszystkim studentom zmagającym się z obozem przetrwania zwanym sesją :D


22 komentarze:

  1. Powinnaś dostać w tyłek za tak długą nieobecność, ale skutecznie wybraniasz się outfitem :D Cudnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie masz piękne oczy! Świetny outfit

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ZESTAW PETARDA!! SUPER

    pozdrawiam!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny outfit masz niesamowita figure

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie zestawy! Całość jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dear, randomly found your blog and I’d like to say that you have amazing design, beautiful photos and interesting posts! I’m also impressed by your style! Everything is magnificent!

    would you like to follow each other?
    will be happy to see you in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, też czasem lubię taką kolorową skórę i park w tle;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj.
    Pisałam do Ciebie na konto na maxmodels w sprawie współpracy :) czy można by się z Tobą jakoś skontaktować?

    Pozdrawiam Anna.

    OdpowiedzUsuń
  11. super stylizacjia, spodnica swietna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna stylizacja! Mi wpadła w oko stylizacja z tej strony, ta druga od dołu

    http://dressforyou.pl/tag/stylizacje-z-air-maxami/

    Co powiecie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super połączenie air-maxów i eleganckiej stylizacji, dla mnie bomba :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, pięknie wyszłaś na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń