poniedziałek, 26 grudnia 2011

starry night.















blouse- New Look %
cross ring- house
owl ring- no name
skirt- h&m
platforms- Graceland


Witam Was kochani :) 
Jak minęły Wam te świąteczne dni? ja z przyjemnościa stwierdzam, że wreszcie się wyspałam i nadrobiłam filmowe zaległości. Przy okazji polcam Wam najnowsza wersję ''Jane Eyre'' oraz ''Pokutę'', która wycisnęła ze mnie hektolitry łez.

Co do zdjęć, to bardzo przepraszam za jakość, ale niestety moja mam nie odkryła jeszcze wszystkich tajników nowego aparatu :D dlatego też niektóre są udane, a niektóre trudno określić mianem zdjęć.

Zakochałam się w kolekcji D&G od pierwszego wejrzenia, więc od jesieni poszukiwałam czegoś gwieździstego. Udało mi się to dopiero w piątek podczas kieleckich wyprzedaży. Podoba mi się w niej dosłownie wszystko, od ceny poczynając :D Żeby nie wyszło zbyt elegancko połączyłam ja ze skórzaną mini, która jest przeze mnie ostatnio dość często eksploatowana :)


Zapraszam Was na moje aukcje Allegro



Na koniec mała niespodzianka :)na blogu debiutuje moja 5miesięczna siostrzyczka Wiktoria :) zobaczcie jak odważnie połączyła pasiasta opaskę z krata na sukience! rośnie nowa fashion victim:D

37 komentarzy:

  1. wyglądasz ślicznie ale makijaż jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale laski!!! Kocham was obie:* Ale większą bardziej:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczylam zdjecia, zanim jeszcze przeczytałam to od razu pomyslalam o kolekcji D&G : )) tez jestem w niej zakochana! slicznie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula, spóniczka, jesteś cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będę w drogerii i ten kolot znajdę to Ci go kupię i prześlę. Co jak co , ale każda z nas zasługuje na TAKI czerwony:)
    pozdrawiam!
    ps. Siostrzyczka CUUUDNA!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za takie miłe słowa, ale jednak czuję że potrzebuję chociaż poćwiczyć. Uwielbiam gwiazdki ale nie kupiłam żadnego ciuchu z nimi jeszcze(no chyba ze liczymy podszewkę od płaszcza), uwielbiam skórzane spódnice sama mam jedną którą często noszę.
    Pozdrawiam i całuje:)
    ps. siostrzyczka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wszystkim dziękuję;*i Wiki również :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna spódniczka i piękny makijaż :)
    Wyglądasz naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie:)

    zapraszam na rozdanie 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz ;)* fantastyczny make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bluzka! Wzór, kolor, fason... wszystko:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!
    Jak zwykle kobieco i seksownie!
    Ale jak Ty schudłaś!
    Normalnie taka marnotka się z Ciebie robi że nie wiem!!!
    Pozdrawiam :)
    Siostra równie śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze śliczny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moda przemija, styl pozostaje. :oj bycie miernotka mi na pewno nie grozi xDDDDD nadal kawał baby ze mnie :D


    dziękuje Wam wszystkim ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż , genialny zestawik no i śliczna siostrzyczka. Dodaję do obserwowanych. :))
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz ślicznie i seksownie, podoba mi się spódniczka !! :>

    Tusz do rzęs, jaki używam to Loreal milion lashes - cały czarny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz nieprzyzwoicie seksownie, uwielbiam Twoje kształty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. PawełZegarow: podziękowałam juz na Facebooku, podziekuje jeszcze rqazc:D wiesz jak człowieka podbudować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, that look is so perfect!
    X

    OdpowiedzUsuń
  20. Również jestem w niej zakochana ;)
    Uwielbiam takie wstążki pod szyją !

    OdpowiedzUsuń
  21. beautiful kid :)
    http://cofashopaholic.blogspot.com/
    http://cofashopaholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz! A makijaż jest idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  23. ej kobieto, jak Ty schudłaś! ; o
    ale wciąż wyglądasz nieziemsko seksownie < 3

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie!!! Look genialny, figura Zabójcza a makijaż to prawdziwe mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  25. My już obserwujemy od dawna :)
    Pięknie wyglądasz, bardzo nam się podoba ta spódniczka i bluzka w gwiazdki <3
    A jaką masz słodką siostrę *_*
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. coraz bardziej się przekonuję do tych gwiazdek;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja na poziomie, świetnie wyglądałaś i to maleństwo!;) Sama słodycz.

    OdpowiedzUsuń
  28. Laseczka!Mmmmmmmmm:* Maleństwo przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz piękny i bardzo staranny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń