piątek, 12 sierpnia 2011

Moves like Jagger.

















tunic, vest- second- hand
wedges- atmosphere
 sunglasses- House
jewellery- Diva,house
bag-h&m


Wspominałam już, że lato to dla mnie czas w którym króluje styl boho. Tutaj pokazuje moja miłość po raz kolejny. Zwiewna tunika idealnie sprawdza się w upalne dni. Co więcej ma świetny wzór, który mnie kojarzy sie z kombinacją różnych przypraw :p
Połączyłam ją z czarną pleciona kamizelka, która upolowałam za 3zł. Do tego pokaźnych rozmiarów biżuteria, moje ukochane brązowe koturny, czerwone ‘’muchy’’, mocno eksploatowana torba i to wystarczy, bym była  szczęśliwa  ;p

Kochani, życzę Wam udanego i ciepłego długiego weekendu ;* łapmy promienie słońca, póki jeszcze są ;)


Edit.: Z racji tego, że mam juz 100 obserwatorów chciałam Wam serdecznie podziekowac! Nigdy nie sądziłam, że ktokolwiek prócz mnie będzie tu zaglądał. Wy mnie motywujecie do działania, za co ogromnie Wam dziękuję !;* 


Druga sprawa to akcja ''W świecie wirtualnych szaf''. Apeluje do was kochane blogerki i kochani blogerzy, abyście wzieli w niej udział. Gdy zbierze sie odpowiednia liczba osób zostanie wydana ksiązka , w której kazdy z nas bedzie miał 2 strony dla siebie, jedna to zdjęcia stylizacji, a druga to opis naszej przygody z blogiem, czyli jak to sie wszystko zaczeło. po więcej informacji zapraszam was tutaj :W świecie wirtualnych szaf oraz tutaj: TearDrop. Zachecam do wzięcia udziału,bo warto :)

58 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ;) ślicznie na nich wychodzisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torebka, cudne buty i śliczne włosy! - zazdroszczę!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja tunika jest cudowna! Na dodatek strasznie ładnie Ci w takich kolorach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna. Bardzo podoba mi się outfit, bo jest stylowy i zawsze będzie na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejciu, jejciu jak Ty kusisz!;-) Wspaniale wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś piękna :D jaki plus size?!

    dodaję :) no i zapraszam do siebie, mam nadzieję, że będziesz chciała zostać na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tunika jest przepiękna!!!Wyglądasz mega zmysłowo;*;)

    the-blondes-pancakes-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska tunika :) i ta torba <3



    pozdrawiam i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuję jeszcze raz za tak miłe przyjęcie mojej tuniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że świetnie wyglądasz w takim stroju :) Te kolory bardzo do Ciebie pasują :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie będę oryginalna! super włosy :)))) i tuniczka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna jesteś to po pierwsze, a poza tym masz wyczucie stylu. Kupiłam prawie identyczną kamizelkę w SH, tyle ,że beżową : D

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful dress!
    ps: love the song;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za odwiedziny:):*
    Kurczę ale jesteś fajna:)Zazdroszczę Ci włosów,ja swoje obcięłam i teraz żałuję:( Rewelacyjna tunika,świetny secik lubię takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. pretty! xo



    p.s. I'm having a sunglasses giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow you look amazing! You have such a nice body, i love it!!! I love the pattern of your dress with your pink nailpolish, it's such a cool combination! I am now following your blog, follow me back? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. so pretty)
    http://mrsjuliajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny set!
    zapraszam do mnie: http://ladycontrary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczny zestaw ! Uwielbiam klimat boho ! A Tobie jest w nim bardzo dobrze, piekna tunika i genialna torebka. pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajowy klimacik,bardzo podoba mi sie sukienka i kamizelka<3


    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadzam sie z first komentarzem, świetny fotograf ! haha xD

    Rozpisywać się nie bd , wiesz dobrze , że wyglądasz świetnie ;*

    A.

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękujęęę ;p ;*


    anonimowy: taak fotograf wspaniałyy!!!!!! nie wiem co ja bym bez NIEGO zrobiła xDDDDD ;****

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny wzór ma ta tunika!

    Pozdrawiam, zapraszam ;-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  24. piekna twarz i super cialo i pieknie oprawione! masz styl:)

    OdpowiedzUsuń
  25. czmiel: ze wzgledu na ten wzór nie mogłam sie jej oprzec i wydałam na nią całe 7 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  26. haha :D dzięki :D
    przepiekna tunika ttwoja:> naprawdę wyglądasz fantastycznie! takim wzorom wróżę przyszłośc :D

    OdpowiedzUsuń
  27. RA: nawet jakby były wzorem bez przyszłości to bym ją nosiła xDDDDDDDD i dziekuje Ci ;* ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne okulary :)
    masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny naszyjnik! Styl boho bardzo Ci pasuje, świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. również trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jestes sliczna, taką masz latynoską urodę :) i bardzo pasuje Ci taka kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  32. Magda:oj chciałabym taka urodę miec :D:D:D:! dziękuje ;p ;8

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz nieziemsko i masz piękne włosy ;) zazdroszczę Ci ich!
    zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. kokietujesz spojrzenie!
    Ciekawe zestawienie kolorów:D

    OdpowiedzUsuń
  35. zacznijmy od tego - zajebiście seksowna laska!
    po drugie - mega ubrana

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz piękną buzie i piękne włosy! oszałamiająco wyglądasz na tych zdjęciach. Ładny zestaw, pasuje do Ciebie, jednak moim zdaniem te okulary nie dodają Ci uroku... widzę cię w złotych lustrzanych aviatorkach ;)

    Pozdrawiam!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękny naszyjnik :)!! Bardzo lekka i czarująca stylizacja! bomba!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna tunika i buty ;))
    Dodałam Cię do obserwowanych.

    pozdrawiam
    Patty M.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna stylizacja. Tunika jest po prostu cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękna torba :)

    dodaje do obserwowanych i zapraszam do śledzenia moich wpisów !

    OdpowiedzUsuń
  41. Jesteś przepiękna! Kobieca, interesująca I TE WŁOSY :)) zakochałam się w koturnach - jak bardzo są wysokie? Coś czuję, że jakieś 6-8 cm :) bardzo lubię styl boho - chociaż przez 2 miesiące mogę latać po mieście jak Pocahontas nie bojąc się ekstradycji do Disnaylandu! :))

    zapraszam do mnie - clothesaddicted.blogspot.com będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad. dopiero się rozkręcam i potrzebne jest mi wsparcie :)

    dodałam do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  42. buty<3 świetnie wyglądasz :) bardzo podoba mi się kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  43. cudnie kochana! pasuje Ci taki styl!!

    OdpowiedzUsuń
  44. piękna jest ta tunika, idealna na lato;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny blog <3
    jeśli chcesz możemy się poobserwować :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Moja Kochana Gwiazdeczko czekam na nowości.;**** Tak z ciekawości, ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  47. Letasha: za pare godzin beda niowosci kochana ;* a wzrostu mam 173 cm xD

    OdpowiedzUsuń
  48. Ach, tak myślałam, że wyższa jesteś ode mnie, ja to taki kurdupel - 152cm i mam problem z tym, poważny, bo przez to mam kompleksy brrr... Chciałabym by moje nogi były dłuższe.

    OdpowiedzUsuń