piątek, 8 kwietnia 2011

Rolling in the deep.














jacket- atmosphere
blouse- second- hand
jeans- f&f
boots- allegro.pl
bag- no name
sunglasses- no name
watch- no name
necklace- h&m


 Po wczorajszym zaniemówiłam na ''wieki'',co jest strasznym przezyciem dla takiej namiętnie gadającej istoty, jak ja.

Jest coraz cieplej i przyjemniej. Mogę chodzić w ramonesce, bez obawy, że zamarznę na kość,nawet w połączeniu z cienką tunika w groszki .  Przeprosiłam szarą chanelkę, botki z nitami, raybanopodobne okulary i poszłam cieszyć się każdym promykiem słońca :)

30 komentarzy:

  1. Fantastycznie! Bardzo mi się podoba, a naszyjnik jest boski! ;)
    Zapraszam do mnie: http://milka508.pinger.pl/ i http://milka508.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik jest cudowny! i kurtka tez:) cała stylzacja mi sie podoba:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Świetne okulary i buty :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka i wisiory :))

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzka i okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę ci powiedzieć, że dzięki tobie polubiłam swoje okrągłe kształty i zaczęłam chodzić w obcasach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. anonimowy: nawet nie wiesz jak miło mi się to czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzka i naszyjniki bardzo na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jak mi przypominasz w tym outficie Kim Kardashian :)
    mam nadzieję,że uznasz to za komplement :)

    OdpowiedzUsuń
  10. anonimowy: uznam, chociaz nie zasługuję na taki komplement;p pomijajac sposób w jaki robi karierę, to naprawde piekna kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ohh love it all, so chic!!! Great jacket n blouse n shoes n all!!! ;)

    xoxo Emma

    OdpowiedzUsuń
  12. masz swietna figure podziwaiam cie dzieki tobie zaczealam lubic swoje cialo i szerokie biodra (a maja az 103cm katastrofa)i podkreslac to co trzeba wyleczylas mnie z kompleksow dziekuje ci bardzo jestes wsapaniala

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej,zajrzałem na Twojego bloga i znów się nie zawiodłem ;) tak ja przypuszczałem jest wiosennie i kolorowo (szczególnie w przedostatnim wpisie) ;) to miła odmiana, bo za oknem (przynajmniej u mnie) zimno i padaaa ;/ dobrze, że chociaż na zdjęciach możemy "zatrzymać" czas ;)
    Pozdrawiam,
    M..

    OdpowiedzUsuń
  14. anonimowy: powtórze po raz kolejny, ze cyztanie tego to miód na moje serce :) bardzosie ciesze, że moje pisanie o głupotach i bardzo amatorskie zdjęcia komus doi czegos się przydają :) to ja Ci dziękuję !:*

    M.: u mnie też jest szaro i ponuro, a było juz tak pieknie :( Mnie nadalzzera niepohamowana ciekawość...kto kryje się za literką M.?;p

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny make - up , fryzura i cała reszta !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło,że odpisałaś ;) za literką M. nie kryje się nikt szczególnie interesujący :P to szary człowiek - jakich wielu (wiem, to nie za dobra reklama) ;P może kiedyś się ujawnię :)a zdjęcia nie wyglądają amatorsko - wręcz przeciwnie. To śmieszne, bo trafiłem tu naprawdę przez przypadek, i od tamtej pory z przyjemnością wracam co jakiś czas ;) no ale nie wszystkie blogi "kipią" taką pozytywną energią jak Twój.
    Pozdrawiam,
    M..

    OdpowiedzUsuń
  17. M.: ale utrzymujesz, że mnie znasz i widujesz w niedzielne ranki ;p to powoduje, zmoja ciekawoścjest jeszcze wieksza ;p ja w niedzelne poranki jestem w kościele jedynie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, masz racje, czasem widuję Cie właśnie w niedzielne poranki. Skoro jesteś wtedy w kościele to możliwe, że właśnie w jego okolicach Cie widuje ;P ale nic nie potwierdzam ;)) moja tożsamość jest ukryta narazie :)
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześwietna torebka, gdzie ją dorwałaś?

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastic outfit!!love your blouse!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice black shoes and sunglasses :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ mi się ten ostry look podoba!!!! ale jakbym miała takie piękne włosy jak Ty to bym i chyba nigdy nie związała! haha ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Of course, when the those who workout performed
    well, i would say the shoes they applied were highlighted.
    Getting one size larger than only their foot is typical.

    Some of the normally , recent Nike biking shoes contain Flywire and Lunarlite foam.
    Some other key feature to look at is the hue of the shoe's singular. http://assatech.com/xe/?document_srl=45961

    OdpowiedzUsuń
  24. Typically the next checking would be with some heels of
    these sneaker. The principal 3 types in foot ball sneakers maker
    and businesses are the Nike and Puma. It symbolises the wing of most the Greek goddess Nike, hence the name.
    The official site of all Nike Company to help get the genuine
    item. http://zoro.sub.jp/fantasy/fantasy.cgi

    OdpowiedzUsuń